This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Organized by:
Institute of Pedagogical Sciences
(in Polish) Kurs uzupełniający IV - Psychologia reklamy 02.06-DKS-KU-4a
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Design i komunikacja społeczna
Supplementary literature
(in Polish) Lindstrom, M. (2009). Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy. Kraków: Wydawnictwo Znak.
Heath, R. (2006). Ukryta Moc Reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki? Gdańsk: GWP.
Zawadzka, A. M. (2006). Dlaczego przywiązujemy się do marki? Gdańsk: GWP.
Student workload
(in Polish) Praca własna studenta:
Education profile
(in Polish) studia stacjonarne
Type of course
obligatory courses
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: