Conducted in
terms:
2023/24-L, 2024/25-L
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Game Design 2.0 2 1.S2.DC.10
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Digital Cultures
Supplementary literature
(in Polish) Bomba R., Gry komputerowe w perspektywie antropologii codzienności, Toruń 2013
Huizinga J., Homo ludens, Amsterdam 2010
Campbell J., Potęga mitu, Kraków 2007
Filiciak M., Światy z pikseli: antologia studiów nad grami komputerowymi, Warszawa 2010
Mańkowski P., Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo, Warszawa 2010
Schreier J., Krew, pot i piksele: chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry, Kraków 2018
Urbańska-Galanciak D., Homo players: strategie odbioru gier komputerowych, Warszawa 2009
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Realizacja projektu w placówce, raportowanie z realizacji projektu, prezentacja wniosków: 15h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Study level
(in Polish) drugiego stopnia
Education profile
(in Polish) ogólnoakademicki
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 2
Prerequisites
(in Polish) Zakres tematów:
Game design w procesie produkcji i rozwoju gier elektronicznych, gatunki gier, dokumentacja projektowa, trendy branżowe.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: