Conducted in
terms:
2023/24-L, 2024/25-L
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Digital graphics and multimedia 1.S2.DC.3
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Digital Cultures
Student workload
(in Polish) Nakład pracy studenta:
A. Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Realizacja projektu w placówce, raportowanie z realizacji projektu, prezentacja wniosków: 15h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Study level
(in Polish) drugiego stopnia
Education profile
(in Polish) ogólnoakademicki
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 2
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Requirements
(in Polish) - Student powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu obsługi programów graficznych (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop lub innych odpowiedników), programów do animacji (Adobe After Effects lub innych odpowiedników).
- Student powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania grafiki cyfrowej, w tym: projektowanie postaci, projektowanie poziomów gier 2d, projektowanie logo gry, projektowanie innych grafik i ilustracji potrzebnych do zaprojektowania gry (przedmioty, interfejsy, ikony itp.).
Prerequisites
(in Polish) Zakres tematów:
- Ilustracja cyfrowa: rastrowa i wektorowa. Ilustracja krok po kroku.
- Ilustracja izometryczna krok po kroku.
- Kompozycja kadru.
- Przygotowanie grafik cyfrowych pod animację.
- Timing w animacji. Dynamika scen.
- Animacja cyfrowa klatka po klatce.
- Animacja rotoskopowa na podstawie nagranego materiału wideo
- Animacja i montaż poszczególnych scen.
- Dźwięk w animacji.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: