Conducted in
terms:
2023/24-L, 2024/25-L
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
(in Polish) Terapia opóźnionego rozwoju mowy u dzieci dwujęzycznych 1.S2.L.PP.14
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) Błasiak-Tytuła Marzena (2015), Narracja a rozumienie u dzieci dwujęzycznych, „Nowa Logopedia”, t. 6: Rozumienie
– diagnoza i terapia, s. 135–145.
Lipińska Ewa, 2015, Dwujęzyczność kognitywna, „LingVaria”, nr 2 (20), s. 55–68.
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 65h/ 2,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Udział w zaliczeniu, realizacja projektu w placówce, raportowanie z realizacji projektu, prezentacja wniosków: 35h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do kolokwium: 5h
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: