This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Organizing and marketing in publishing 1.S3.ED.Z.W.10
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Edytorstwo
Supplementary literature
(in Polish) J. Penc, Kreatywne kierowanie, Warszawa Placet 2007;
J. Penc, Humanistyczne wartości zarządzania. W poszukiwaniu sensu menedżerskich działań, Warszawa Difin 2010;
S. Covey, Siedem nawyków skutecznego działania, przeł. I. Majewska – Opiełka, Poznań Rebis 2006.
B. R. Kuc, M. Żemigła, Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania, Gliwice Helion 2010;
L. Adamczuk, Konsekwencje braku kompetencji dla organizacji i menedżera, „Business Coaching” nr 1/2009.
M. Williams, Mistrzowskie przywództwo, Kraków Oficyna Wydawnicza Wolters Kluwer Business, 2009;
M. Juchnowicz, Zarządzanie przez zaangażowanie, Warszawa PWE 2010;
Przywództwo w okresie zmian, Harvard Business Review, Gliwice Helion, 2007;
Przywództwo w sytuacjach przełomowych, Harvard Business Review, Wyd. Helion, Gliwice Helion, 2006; Komunikacja i kultura biznesu w Europie. Zagadnienia wybrane, WSPIZ im. L. Koźmińskiego Warszawa 2005.
Student workload
(in Polish) udział w zajęciach 30 h 1 ECTS
przygotowanie do zajęć czytanie literatury przedmiotu 25 h 1ECTS
przygotowanie prezentacji zaliczeniowej i zaliczenie 25 h 1 ECTS
Study level
(in Polish) studia I stopnia
Education profile
(in Polish) ogólnouniwersytecki
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 2
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: