This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
The book and magazine market 1.S3.ED.Z.W.9
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Edytorstwo
Supplementary literature
(in Polish) J. Frołow, Jak wypromowano bestseller?, Biblioteka Analiz, Warszawa 2006.
Ł. Gołębiewski, E-książka / book. Szerokopasmowa kultura, Biblioteka Analiz, Warszawa 2009.
Ł. Gołębiewski, Śmierć książki. No future book, Biblioteka Analiz, Warszawa 2008.
M. Jaworski, Trendy na rynku książki w Polsce, Biblioteka Analiz, Warszawa 2004.
I. Koryś, D. Michalak, Z. Zasacka, R. Chymkowski, Stan czytelnictwa w Polsce w 2017 roku, Biblioteka Narodowa, Warszawa 2018,
M. Wójcik, Nowe metody promocji czytelnictwa w przestrzeni miejskiej, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum” 2016, nr 1/2.
Anna Drapińska, Beata Liberadzka, Trendy na rynku książki w Polsce – wybrane aspekty, „Handel Wewnętrzny” 2017, nr 5. Rynek książki w Polsce 2017 (tomy: Wydawnictwa oraz Dystrybucja), red. P. Waszczyk, Ł. Gołębiewski, Biblioteka Analiz, Warszawa 2017.
Student workload
(in Polish) udział w zajęciach 30 h 1 ECTS
przygotowanie do zajęć czytanie literatury przedmiotu 25 h 1ECTS
przygotowanie prezentacji zaliczeniowej i zaliczenie 50 h 2 ECTS
Study level
(in Polish) licencjackie
Education profile
(in Polish) ogólnouniwersytecki
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 3
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Prerequisites
(in Polish) Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z rynkiem książki w Polsce.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: