Social influence of games 1.S3.GS.32
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) Filiciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Warszawa 2006.
Gry wideo jako forma komunikacji społecznej, pod red. K. Kubas, P. Ciszka, Kielce 2017
Wprowadzenie do groznawstwa, pod red. K. Prajzner, Łódź 2019
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Udział w konsultacjach: 15h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Type of course
obligatory courses
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: