Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Introduction to game mechanics design 2 1.S3.GS.PP.10
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Game Studies
Supplementary literature
(in Polish) Huizinga J., Homo ludens, Amsterdam 2010
Campbell J., Potęga mitu, Kraków 2007
Filiciak M., Światy z pikseli: antologia studiów nad grami komputerowymi, Warszawa 2010
Schreier J., Krew, pot i piksele: chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry, Kraków 2018
Urbańska-Galanciak D., Homo players: strategie odbioru gier komputerowych, Warszawa 2009
Dovey J., Kennedy H., Kultura gier komputerowych, Kraków 2011
Homo Ludens : czasopismo ludologiczne Polskiego Towarzystwa Badania Gier, 1(2)/2010.
Student workload
(in Polish) Nakład pracy studenta:
A. Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Udział w konsultacjach: 15h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Study level
(in Polish) studia pierwszego stopnia
Education profile
(in Polish) praktyczny
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) trzeci
Prerequisites
(in Polish) Zakres tematów:
Zaawansowana dokumentacja projektowa, analityka gameplay'owa gier, nieliniowość w grach, in-game economy, generowanie proceduralne.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: