Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Narratology 1.S3.GS.PP.27
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Game Studies
Supplementary literature
(in Polish) J. M. Ward, How to write adventure modules that don’t suck, Santa Clara 2017.
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Udział w konsultacjach: 15h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Study level
(in Polish) studia pierwszego stopnia
Education profile
(in Polish) praktyczny
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) trzeci
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Prerequisites
(in Polish) Zakres tematów:
W trakcie kursu studenci zapoznają się z szeregiem popularnych/szczególnie wpływowych gier o zauważalnym i istotnym aspekcie narracyjnym. Warsztaty umożliwią przeanalizowanie tychże oraz zaprojektowanie/stworzenie treści narracyjnej właściwie zintegrowanej z całością produktu gry.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: