Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Fan culture 1.S3.GS.PP.35
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Game Studies
Supplementary literature
(in Polish) Krawczyk S., Badacz z fanem w jednym domu. O potrzebie kontaktów z fandomem w badaniach nad narracyjnymi grami fabularnymi, „Homo Ludens” 1/(2) (2010)
https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/3862/Stanislaw_Krawczyk_Badacz_z_fanem_w_jednym_domu.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Filiciak M., Wirtualny plac zabaw. Gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej, Warszawa 2006;
Siuda P., Wpływ Internetu na rozwój fandomów, czyli o tym jak elektroniczna sieć rozwija i popularyzuje społeczności fanów, [w:] Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne, red. M. Sokołowski, Toruń 2008.
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 45h/ 1,5 ECTS
Udział w zajęciach: 30h
Udział w konsultacjach: 15h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10h
Przygotowanie do zaliczenia: 5h
Study level
(in Polish) studia pierwszego stopnia
Education profile
(in Polish) praktyczny
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) trzeci
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Prerequisites
(in Polish) Zakres tematów:
Kurs obejmuje zaznajomienie studentów z podstawową terminologią dotyczącą kultury uczestnictwa i działań fanowskich, a także prześledzenie historii, rozwoju i przede wszystkim współczesnej roli środowisk fanowskich w kształtowaniu branży gier. Poruszane będą także takie kategorie jak E-sport w Polsce i na świecie oraz twórczość fanowska.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: