Conducted in
terms:
2023/24-L, 2024/25-L
ECTS credits:
6
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Basics of marketing 1.S3.JBZ.58
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Języki biznesu
Supplementary literature
(in Polish) Garbarski L.,, Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny
nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2008.
Publikacje na łamach „European Journal of Marketing”; i inn.
Internet – wybrane witryny i czasopisma z zakresu marketingu;
Study level
(in Polish) pierwszy
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) II semestr
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Requirements
(in Polish) Wymagania wstępne w zakresie:
• wiedzy – student ma podstawową wiedzę z zakresu przedsiębiorczości , funkcjonowania rynku
Prerequisites
(in Polish) Student potrafi zdefiniować podstawowe pojęcia ekonomiczne; wyjaśnić zasady funkcjonowania gospodarki rynkowej, wskazać związki między marketingiem i rynkiem, zna instrumenty marketingowe wykorzystywane w marketingowym zarządzaniu przedsiębiorstwem
Course coordinators
Term 2022/23-L: | Term 2023/24-L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: