Elective course in speech therapy methodology 3: 1.S3.LJPO-PM.5
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) Bogdanowicz M., Integracja percepcyjno-motoryczna. Teoria – diagnoza - terapia, Warszawa 2000.
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 20h/ 0,5 ECTS
Udział w zajęciach: 15h
Udział w konsultacjach:5h
B. Praca własna studenta: 15h/ 0,5 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 10
Przygotowanie do zaliczenia:5
Requirements
(in Polish) Student posiada podstawową wiedzę z metodologii badań logopedycznych.
Prerequisites
(in Polish) Celem zajęć jest opanowanie umiejętności rozpoznawania uwarunkowań zaburzeń rozwoju mowy i języka i trudności w czytaniu i pisaniu oraz zaplanowanie odpowiedniej terapii.
Zakres tematów:
a) ryzyko dysleksji;
b) przyczyny trudności w nauce czytania i pisania;
c) symptomy trudności w nauce czytania i pisania;
d) diagnoza dysleksji;
e) terapia trudności w nauce czytania i pisania.
Course coordinators
Term 2022/23-L: | Term 2023/24-L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: