Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Basics of clinical child psychology and neuropsychology 1.S3.LJPO.48
This course has not yet been described...
Term 2023/24-Z:
None |
Supplementary literature
Term 2023/24-Z: (in Polish) Pilecka, W. (2011). Psychologia zdrowia dzieci i młodzieży. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Białecka-Pikul, M. (2007), O potrzebie nowego spojrzenia na zaburzenia rozwoju, Sztuka leczenia, t. XIV, nr 1-2, s. 13-24
Jerzak. M. (red.). (2016). Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a szkolna rzeczywistość. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kendall, P. (2018). Zaburzenia okresu dzieciństwa i adolescencji. Gdańsk: GWP
Sęk H. (red.) (2005) Psychologia kliniczna t.1 i 2.
Seligman,M. E.P., Walker, E.F., Rosenhan, D.L. (2003). Psychopatologia, Poznań: Zysk i sk-a
| General: (in Polish) Pilecka, W. (2011). Psychologia zdrowia dzieci i młodzieży. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Białecka-Pikul, M. (2007), O potrzebie nowego spojrzenia na zaburzenia rozwoju, Sztuka leczenia, t. XIV, nr 1-2, s. 13-24
Jerzak. M. (red.). (2016). Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a szkolna rzeczywistość. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kendall, P. (2018). Zaburzenia okresu dzieciństwa i adolescencji. Gdańsk: GWP
Sęk H. (red.) (2005) Psychologia kliniczna t.1 i 2.
Seligman,M. E.P., Walker, E.F., Rosenhan, D.L. (2003). Psychopatologia, Poznań: Zysk i sk-a | Term 2022/23-Z: (in Polish) Pilecka, W. (2011). Psychologia zdrowia dzieci i młodzieży. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Białecka-Pikul, M. (2007), O potrzebie nowego spojrzenia na zaburzenia rozwoju, Sztuka leczenia, t. XIV, nr 1-2, s. 13-24
Jerzak. M. (red.). (2016). Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a szkolna rzeczywistość. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kendall, P. (2018). Zaburzenia okresu dzieciństwa i adolescencji. Gdańsk: GWP
Sęk H. (red.) (2005) Psychologia kliniczna t.1 i 2.
Seligman,M. E.P., Walker, E.F., Rosenhan, D.L. (2003). Psychopatologia, Poznań: Zysk i sk-a
|
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 25/ 1 ECTS
Udział w zajęciach: 15h
Udział w konsultacjach: 10h
Prerequisites
(in Polish) Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów zaburzeniami psychicznymi i zachowania charakterystycznymi dla okresu dzieciństwa, ich specyfiką, uwarunkowaniami, ze szczególnym uwzględnieniem neuropsychologicznego podłoża zaburzeń i sposobami pomocy dzieciom i ich rodzinom.
Course coordinators
Bibliography
Term 2023/24-Z:
None |
Notes
Term 2023/24-Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: