Conducted in
terms:
2023/24-L, 2024/25-L
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Introduction to speech therapy didactics and methodology 1.S3.LJPO.52
This course has not yet been described...
Supplementary literature
Term 2022/23-L: (in Polish) Cieszyńska J., Korendo M., Wczesna interwencja terapeutyczna. Stymulacja rozwoju dziecka od noworodka do 6. roku życia, Kraków 2007.
Mackiewicz B., Wywiad biologiczno-środowiskowy, Gdańsk 2000.
Tarkowski Z., Jurkiewicz C., Rozwijanie mowy dziecka, Program terapeutyczno-stymulujący, Lublin 1993.
Rodak H., Nawrocka D., Od obrazka do słowa. Poradnik dla pedagogów, logopedów i rodziców dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się, WSiP, Warszawa 1993. | General: (in Polish) • Cieszyńska J., Korendo M., Wczesna interwencja terapeutyczna. Stymulacja rozwoju dziecka od noworodka do 6. roku życia, Kraków 2007.
• Mackiewicz B., Wywiad biologiczno-środowiskowy, Gdańsk 2000.
• Tarkowski Z., Jurkiewicz C., Rozwijanie mowy dziecka, Program terapeutyczno-stymulujący, Lublin 1993.
• Rodak H., Nawrocka D., Od obrazka do słowa. Poradnik dla pedagogów, logopedów i rodziców dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się, WSiP, Warszawa 1993.
|
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 25h/ 1 ECTS
Udział w zajęciach: 15h
Udział w konsultacjach: 10h
B. Praca własna studenta: 25h/ 1 ECTS
Przygotowanie do zajęć: 15h
Przygotowanie do zaliczenia: 10h
Type of course
obligatory courses
obligatory courses
obligatory courses
Mode
Online
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: