Conducted in
terms:
2023/24-Z, 2024/25-Z
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Philology
Methodology and didactics of articulation disorders therapy 2 1.S3.LJPO.55
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) 1. Bogdanowicz M., Kisiel B., Przasnyska M., Metoda Weroniki Sherborne w terapii i wspomaganiu rozwoju dziecka, WSiP, Warszawa 1994
2.Młynarska M., Smereka T., Psychostymulacyjna metoda kształtowania i rozwoju mowy oraz myślenia, Warszawa 2000
3.Walencik-Topiłko, Rytm muzyczny i logorytmika w terapii logopedycznej dotyczącej dyslalii. Logopedia jako nauka interdy-scyplinarna - teoretyczna i stosowana, (red.) I. Nowakowska-Kempny, Katowice 1998
4.E. Sachajska, Uczymy się poprawnej wymowy, WSiP, Warszawa 1987
5.Bogdanowicz M., Metoda dobrego startu w pracy z dzieckiem od 5 do 10 lat, Warszawa 1985
6.Bogdanowicz M., Szlagowska D., Piosenki do rysowania, Gdańsk 1996
7.Kaja B., Zarys terapii dziecka, Bydgoszcz 2001
8.Pruszewicz A. i wsp., Znaczenie rehabilitacji psychicznej w procesie wykształcania mowy zstępczej u laryngektomowanych, Otolaryngologia Polska 1997
Student workload
(in Polish) A. Godziny kontaktowe: 25h/ 1 ECTS
Udział w zajęciach: 15h
Udział w konsultacjach: 10h
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: