Conducted in
term:
2023/24-L
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Pedagogical Sciences
Pedeutology 2.3.08.Z5.02-INPP
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) 1. Duraj-Nowakowa K., Pedeutologia: konteksty, dylematy, implikacje, Kraków 2016.
2. Kwaśnica R., Wprowadzenie do myślenia o nauczycielu, [w:] Pedagogika. Podręcznik akademicki T.2, Kwieciński Z., Śliwerski B. (red.), Warszawa 2010.
3. Lewowicki T., Problemy kształcenia i pracy nauczycieli, Warszawa - Radom 2007.
4. Smak M., Walczak D., Raport: Pozycja społeczno-zawodowa nauczycieli, Warszawa 2015.
5. Szempruch J., Pedagogiczne kształcenie nauczycieli wobec reformy edukacji w Polsce, Rzeszów 2000.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: