Market research 2.5-BADANIA-RYN
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) Psychologia
Supplementary literature
(in Polish) Makarenko, V (2008) Tajne służby kapitalizmu. Skąd firmy tyle o nas wiedzą? Kraków: Znak
Churchill, G., A. (2002). Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Garczarczyk, J. (2006). Ilościowe i jakościowe metody badania rynku. Pomiar i jego skuteczność. Poznań: Wydaw-nictwo Akademii Ekologicznej w Poznaniu
Student workload
(in Polish) • udział w wykładach:15 h
• udział w zajęciach ćw. :15h
• przygotowanie do zajęć ćw: 15h
• zadania do samodzielnego wykonania poza go-dzinami zajęć:30h
• realizacja złożonych zadań projektowych: 30h
• udział w konsultacjach z nauczycielem: 10h
Suma 115 h = 5 ECTS
Education profile
(in Polish) ogólnoakademicki
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
(in Polish) Realizowany w terenie
(in Polish) Realizowany w terenie
Requirements
- Metodology
- Social psychology
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: