Market research 2.5-BADANIA-RYN-Z
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) Makarenko, V (2008) Tajne służby kapitalizmu. Skąd firmy tyle o nas wiedzą? Kraków: Znak
Churchill, G., A. (2002). Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Garczarczyk, J. (2006). Ilościowe i jakościowe metody badania rynku. Pomiar i jego skuteczność. Poznań: Wydaw-nictwo Akademii Ekologicznej w Poznaniu
Student workload
(in Polish) Liczba punktów ECTS: 3+2*
• udział w wykładach: 9h
• udział w zajęciach kon. :9h
• przygotowanie do zajęć kon: 15h
• zadania do samodzielnego wykonania poza go-dzinami zajęć:30h
• realizacja złożonych zadań projektowych: 30h
• udział w konsultacjach z nauczycielem: 10h
Suma 115 h = 5 ECTS
Requirements
(in Polish) - metodologia
- psychologia społeczna
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: