Business consulting: coaching 2.5-DORADZ-BIZ
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) psychologia
Supplementary literature
(in Polish) Knight, J. (2009). Coaching. The Learning Professional, 30(1), 18.
Van Nieuwerburgh, C. (2018). Coaching in education: an overview. Coaching in education, 3-23.
Bresser, F., & Wilson, C. (2010). What is coaching. Excellence in coaching: The industry guide, 2, 9-20.
Knight, J. (2009). Instructional coaching. Coaching: Approaches and perspectives, 29-55.
Student workload
(in Polish) Wykład (2 ECTS):
- udział w wykładzie 15 h
- praca własna z podręcznikiem 25 h
-Własne podejmowanie aktywności w celu zrozumie-nia problematyki diagnozy (np.. zaznajomienie się z testami, wywiadami i ćwiczenia z ich prowadzeniem) 40h
Konwersatoria (2 ECTS):
- udział w zajęciach 15 h
- literatura 20 h
- 15 h praca własna nad diagnozą i przygotowaniem diagnozy jako pracy zaliczeniowej
Study level
(in Polish) magisterskie
Education profile
(in Polish) Pracy i organizacji
Type of course
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) 5 rok, 9 semestr,
Mode
(in Polish) Realizowany w terenie
(in Polish) Realizowany w sali
(in Polish) Realizowany w sali
Requirements
(in Polish) Wymagania wstępne: ukończenie co najmniej 2 roku studiów i ogólna wiedza z zakresu psychologii ogólnej, osobowości i psychometrii
Prerequisites
(in Polish) Cele przedmiotu:
-Nabycie wiedzy w zakresie podstawowych metod coachingowych pracy z klientem indywidualnie
-Nabycie kompetencji i umiejętności prowadzenia sesji coachingowych w oparciu o wybrane metody
-Znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce prowadzenia rozmowy w oparciu o parafrazę, klaryfika-cję, pytania pogłębiające, pytania otwarte
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: