Interpersonal communication 2.5-KOMUN-Z
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) Johnson, D. W. (1992). Podaj dłoń. Instytut Psychologii Zdrowia.
Keltner, D., Oatley, K., Jenkins, J.M. (2021). Zrozumieć emocje. PWN. Rozdział 4.
Król - Fijewska,M.(2005). Stanowczo, łagodnie, bez lęku. W.A.B.
Kirby, A., Pietrzak, T., Masłowska-Pietrzak, K. (2011). Gry szkoleniowe: materiały dla trenerów. ABC a Wolters Kluwer business.
Matsumoto, D., Juang, L. (2007). Psychologia międzykulturowa. GWP. Rozdział 7 i 10.
Sambor, W., Skrobisz, W., Babrzyński, D., Łabędzki, R. (2013). Scenariusze negocjacji biznesowych. Trening umiejętności. Poltext.
Prerequisites
(in Polish) 1. Wprowadzenie w tematykę komunikacji interpersonalnej, omówienie kursu i warunków zaliczenia
2. Jak mówić, by być zrozumianym?
3. Jak słuchać, by zrozumieć?
4. Komunikacja niewerbalna
5. Rola informacji zwrotnej w praktyce
Course coordinators
Term 2023/24-Z: | Term 2022/23-Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: