Developmental psychology 2.5-PSYCHROZW-Z
This course has not yet been described...
Field of study
(in Polish) psychologia
Supplementary literature
(in Polish) Literatura uzupełniająca
• Kaja B.(2011), Psychologia wspomagania rozwoju. Zrozumieć świat życia człowieka. Gdańsk, GWP
• Oleś P. (2011) Psychologia człowieka dorosłego. Warszawa PWN
• Bokszczanin A. (2013). Stasiu, nie strzelaj…! Zabawki militarne w opiniach naukowców, rodziców i profesjonalistów, (red.), A. Krasnodębska, E. Konieczna. W: Człowiek wobec wyzwań współczesności. Konteksty edukacyjne (s. 109-117). Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.
Student workload
(in Polish) Liczba punktów ECTS: 7*
• Udział w wykładach 18 h
• Udział w ćwiczeniach 18 h
• Przygotowanie do zajęć 25 h
• Samodzielne przygotowanie do kolokwium zaliczeniowego i obecności : 30h
• Udział w konsultacjach z nauczycielem: 15 h
• Samodzielne przygotowanie do egzaminu i obecność na egzaminie: 25 h
Study level
(in Polish) magisterski
Education profile
(in Polish) uniwersytecki
Type of course
elective monographs
obligatory courses
obligatory courses
The semester in which the subject is carried out
(in Polish) II
Mode
(in Polish) Mieszany: realizowany zdalnie i w sali
Requirements
(in Polish) Brak
Prerequisites
(in Polish) Cele przedmiotu:
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z głównymi teoriami rozwoju człowieka oraz zjawiskami, które determinują jego rozwój na poszczególnych etapach życia. Prawidłowości i odchylenia od normy rozwojowej bedą omawiane w kontekście rozwoju dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych.
Course coordinators
Term 2022/23-L: | Term 2023/24-L: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: