This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Economics and Finance
(for:
Faculty of Economics)
Presenting results and creating market research reports 4.B.1.4
This course has not yet been described...
(in Polish) Dyscyplina
(in Polish) nauki o zarządzaniu i jakości
(in Polish) Literatura uzupełniająca
(in Polish)
1. Gregor B., Kalińska-Kula M., Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015.
2. Mazurek- Łopacińska K., Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku, PWN, 2016.
Type of course
obligatory courses
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Prerequisites
(in Polish) Zapoznanie studentów z procesem opracowywania wyników badań rynkowych (ze szczególnym uwzględnieniem badań ankietowych), począwszy od wprowadzania danych do systemu informatycznego, poprzez wstępne opracowanie wyników, aż po końcowy raport z badań.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: