Conducted in
term:
2023/24-Z
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Economics and Finance
(for:
Faculty of Economics)
Marketing research 4.B.17.1
This course has not yet been described...
Supplementary literature
(in Polish) Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, Kraków 2004,
Berbeka J., Niemczyk A., Makówka M., Badania rynkowych zachowań konsumentów, Kraków 2004, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Wilson A., Marketing Research, Red Globe Press, 2019 (dostęp online)
Wrenn B, Stivens R., Loudon D., Marketing Research, Best Business Book, New York, London 2002 (dostęp online
Student workload
(in Polish) - udział w wykładach: 15 godz.
- udział w zajęciach laboratoryjnych: 30 godz.
- lektura tekstów źródłowych: 10 godz.
- realizacja zadania projektowego w grupie oraz jego prezentacja: 10 godz.
- przygotowanie do zaliczenia: 3 godz.
- samodzielna praca w Microsoft Dynamics: 2 godz.
- konsultacje: godz. 5
Type of course
obligatory courses
Mode
(in Polish) Realizowany w sali
Requirements
(in Polish) Zaliczenie kursu ze statystyki i ekonometrii
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: