Developing creative thinking 01.W3.KJN.ENG.1
Cele kursu:
Głównym celem kursu jest uświadomienie studentom ich potencjału twórczego i zaproponowanie im zadań usprawniających proces twórczego myślenia.
--------------
Treści programowe kursu:
1. Trening kreatywności – cecha osobowa
2. Trening kreatywności – proces twórczy
3. Trening kreatywności – produkt twórczy
-----------
Metody nauczania/formy zajęć:
prezentacja multimedialna, zadania twórcze, ćwiczenia praktyczne, praca w parach, narzędzia ICT/platforma MSTeams
Nakład pracy studenta
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Umiejętności
Student/ka
1. potrafi komunikować się z wykorzystaniem specjalistycznej terminologii do opisu języka angielskiego (P6S_UK)
2. jest gotów pracować w parach i samodzielne wykonywać zadanie twórczych (P6S_UO)
Kompetencje społeczne
Student/ka
3. potrafi krytycznie oceniać i rozwiązywać problemy w kreatywny sposób (P6S_KK)
Kryteria oceniania
1. Aktywny udział w zajęciach twórczych i dyskusji - do 80% oceny końcowej (efekt 1,2,3)
2. Projekt kreatywny - 20% oceny końcowej (efekt 1,2,3)
System oceniania:
60% - ocena 3
80% - ocena 4
100% - ocena 5
Literatura
Creative Education Fundation (2015) Creative problem solving tools and techniques. Resource Guide. Available online at: http://www.creativeeducationfoundation.org/wp-content/uploads/2015/06/ToolsTechniques-Guide-FINAL-web-watermark.pdf
Handmade Creative Thinking. (n.d.). A do it yourself manual and activities for developing creative thinking. Available online at: http://cesie.org/media/2011/10/Manuale-HCT-ENG-A5-DEF.pdf
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: