Nowoczesne formy podróżowania 1.2.5-EC-NFP
Cele kursu:
- poznanie nowoczesnych form podróżowania
- tworzenie tras podróży
-----------------------
Realizowane tematy:
- FILOZOFIA CHODZENIA
- PIELGRZYMOWANIE JAKO STARA I NOWA FORMA DOŚWIADCZANIA PODRÓŻY
- PODRÓŻE KOLEJĄ
- POSZUKIWANIE ŹRÓDEŁ
- EKOTURYSTKA
-TANATOTURYSTYKA
- COACHING TRAVEL czyli podróż z coachingiem
- ROWEREM/ AUTOSTOPEM... PRZEZ ŚWIAT
- ZAGRANICZNY WOLONTARIAT
- PODRÓŻE EKSTREMALNE, TEMATYCZNE
----------------------------
Metody dydaktyczne: warsztat, dyskusja, prezentacja, studium przypadku, projekt
Kierunek studiów
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
fakultatywne
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
wg PRK 2019
Wiedza:
Student/ka zna i rozumie
1. techniki wykorzystywane w negocjacjach, komunikacji, wygłaszaniu prezentacji, analizie i interpretacji tekstów (k_W03/P6S_WG)
2. zasady organizacji i funkcjonowania instytucji związanych z turystyką k_W07/P6S_WK)
3. metody diagnozowania potrzeb odbiorców działań promocyjno-reklamowych w turystyce i oceny jakości usług, z uwzględnieniem aspektów psychologicznych, socjologicznych i marketingowych (k_W09/P6S_WK)
Umiejętności:
Student potrafi:
4. samodzielnie planować, organizować i realizować typowe projekty związane z turystyką (k_U06/P6S_UW)
5. w sposób spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i piśmie (w języku polskim i angielskim), na tematy dotyczące wybranych zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, korzystając zarówno z dorobku nauk filologicznych jak i innych dyscyplin (k_U11/P6S_UK)
Kompetencje społeczne:
Student /ka ma gotowość do:
6. uczestnictwa w różnych formach życia kulturalnego oraz międzynarodowych wydarzeniach, (współ)organizowania otwartych wydarzeń publicznych, dyskusji i prezentacji (k_K05/P6S_KO)
Kryteria oceniania
Formy zaliczenia:
10 zadań- m.in.
plan rozwoju przedsięwzięcia turystycznego (efekt 3,4,6)
zaliczenie lektur (efekt 1,2,3,5)
projekt trasy kolejowej (efekt 1,2,3,4,5)
analiza pisma turystycznego (efekt 1,2,5,6)
napisanie artykułu (efekt 1,5)
recenzja zdjęcia turystycznego (efekt 1,3,5)
rozmowa z podróżnikiem (efekt 1,2,6)
Literatura
materiały tesktowe udostępniane przez nauczyciela
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: