Grafika komputerowa 1.S3.ED.PP.10
Grafika komputerowa - wiadomości ogólne
Cyfrowa reprezentacja obrazu
Barwa w grafice komputerowej
Algorytmy rasteryzacji
Algorytmy grafiki 2D
Modelowanie obiektów i scen 3D
Rendering
Cieniowanie i teksturowanie
Animacja
Przetwarzanie obrazów
Przechowywanie obrazów
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24-Z: | W cyklu 2022/23-Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA: ABSOLWENT ZNA I ROZUMIE
k_W05
k_W07
k_W09
m_W_1
m_W_2
UMIEJĘTNOŚCI: ABSOLWENT POTRAFI
k_U03
k_U04
k_U05
k_U07
k_U08
m_U_2
KOMPETENCJE SPOŁECZNE: STUDENT JEST GOTÓW DO
k_K01
k_K03
k_K04
m_U_1
m_U_2
m_U_3
Kryteria oceniania
Aktywny udział w zajęciach 40%
Praca zaliczeniowa 60%
Literatura
1. Jankowski M., Elementy grafiki komputerowej, WNT 2005
2. Fraser B., Murphy C., Bunting F.: Profesjonalne zarządzanie barwą. Helion, Gliwice, 2008
3. Malina W., et al, Podstawy cyfrowego przetwarzania obrazów, Akademicka Oficyna Wydawnicza EXIT, Warszawa, 2002,
4. publikacje elektroniczne podane na bieżąco przez prowadzącego zajęcia.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: