Sztuka negocjacji i mediacji 1.S3.ED.Z.W.13
Przekazanie wiadomości na temat podstawowych wymiarów interpersonalnych decydujących o przebiegu i rezultacie negocjacji; kształtowanie umiejętności oceny sytuacji negocjacyjnej oraz stosowania odpowiednich strategii i taktyk negocjacyjnych w zależności od celów, jakie zostały przyjęte w fazie przygotowania negocjacji
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA: ABSOLWENT ZNA I ROZUMIE
k_W04
k_W05
k_W07
k_W08
UMIEJĘTNOŚCI: ABSOLWENT POTRAFI
k_U05
k_U06
k_U07
k_U09
KOMPETENCJE SPOŁECZNE: STUDENT JEST GOTÓW DO
k_K1
k_K2
k_K3
k_K5
Kryteria oceniania
aktywne uczestnictwo w zajęciach 40 %
praca zaliczeniowa 60%
Literatura
1. Bazerman M. H., Neale M.A., Negocjując racjonalnie, Olsztyn 1997
2. Borkowska S., Negocjacje zbiorowe, Warszawa 1997
3. Dawson R., Sekrety udanych negocjacji, Poznań 1999
4. Dąbrowski P.J., Praktyczna teoria negocjacji, Warszawa 1991
5. Fisher R., Ury W., Dochodząc do tak, PWE, Warszawa 2006
6. Karrass G., Dobić targu, Sopot 1991
7. Martin D.M., Trudne rozmowy w interesach, Warszawa 1996
8. Mastenbroek W., Negocjowanie, Warszawa 1996
9. Nęcki Z., Negocjacje w biznesie, Antykwa, Kraków 2005
10. Ury W., Odchodząc od nie, PWE, Warszawa 2007
11. Pease A., Mowa ciała, Oficyna wydawnicza Rebis, Poznań 2007.
12. Hogan K., Psychologia perswazji, Wyd. Santorski &Co., Warszawa 2001
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: