Seminarium licencjackie 1.S3.FRP1.49
Analiza korpusu (podejście ilościowe/podejście jakościowe).
Podsumowanie wyników badania. Krytyczny ogląd i ocena.
Opis bibliograficzny.
Zastosowanie w praktyce wytycznych technicznych.
Streszczenie pracy.
Przygotowanie do obrony pracy dyplomowej (krytyczny ogląd całości, mocne i słabe strony pracy, perspektywy). Autoprezentacja.
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
obowiązkowe
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
k_W03 podstawowe metody analityczne i interpretacyjne oraz elementy dyskursu akademickiego odnoszące się do studiowanej dyscypliny
Umiejętności: absolwent potrafi
k_U03 pod opieką promotora formułować pytania badawcze i rozwiązywać problemy przy użyciu adekwatnych metod i narzędzi badawczych
k_U10 wykorzystywać posiadaną wiedzę z zakresu literatury, kultury i historii Francji do krytycznej analizy tekstów o charakterze kulturowym, historycznym, geograficznym, literackim i politycznym
Kryteria oceniania
Pozytywna ocena przygotowanej pracy (spójny i logiczny wywód, odpowiedź na pytanie badawcze, dobór źródeł, analiza literatury przedmioty, poprawny opis bibliograficzny, poszanowanie praw autorskich, perspektywy, krytyczne podsumowanie)
• Frekwencja na zajęciach i aktywność
Literatura
Choi-Jonin, I. & Delhay, C. (1998). Introduction à la méthodologie en linguistique. Schnedecker C. (2002), Lire, comprendre, rédiger des textes théoriques, Bruxelles : De Boeck Université.
A.2. studiowana samodzielnie przez studenta
Gambarelli, G., Łucki, Z. (1998). Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorską wybór tematu, pisanie, prezentowanie, publikowanie, Kraków: TAiWPN UNIVERSITAS.
Maćkiewicz, J. (2016). Jak dobrze pisać. Od myśli do tekstu, Warszawa: PWN.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: