Mechaniki gier bez prądu 1.S3.GS.28
Kurs ma na celu zapoznanie uczestników z kategorią gier bez prądu w tym szczególnie gier planszowych – charakterystyką ich rynku oraz historii rozwoju, a także stanowić warsztaty z projektowania poszczególnych części tychże i całej gry planszowej.
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
1. w stopniu zaawansowanym kluczowe pojęcia i najważniejsze tytuły oraz ich charakterystykę w obrębie medium gier planszowych (k_W01)
Umiejętności: absolwent potrafi
2. zaprojektować poszczególne mechaniki gry planszowej oraz połączyć je z aspektem tematycznym (k_U01)
3. zaprojektować lub uczestniczyć w projektowaniu kompletnej gry planszowej (k_U07)
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
4. właściwej oceny znaczenia doboru i formy przekazywania treści społecznie doniosłych w grach jako nowym medium; (k_K01)
Kryteria oceniania
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się)
Praca na zajęciach (efekty 1,2, 4);
Projekt (efekt 3).
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
Ustalenie oceny końcowej na podstawie ocen z pracy na zajęciach (50%) i projektu (50%).
Metody dydaktyczne:
ćwiczenia praktyczne / metoda projektu / dyskusja / praca grupowa
Literatura
M. Selinker, Poradnik projektowania gier planszowych, tłum. B. Wyrwał, Pomysk Wielki 2018.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: