Interfejsy gier 1.S3.GS.PP.6
Celem przedmiotu jest przedstawienie i analityczne omówienie szeregu popularnych lub szczególnie interesujących gier wideo, pod kątem zastosowanych w nich interfejsów. Pozwoli to studentom zapoznać się z zagadnieniami takimi jak immersja oraz interaktywność i ich rolą w projektowaniu gier. Kurs obejmie przede wszystkim analizę projektowania doświadczenia użytkownika końcowego w medium gier.
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
1. w stopniu zaawansowanym pojęcie interfejsu oraz ich typologię w zakresie medium gier (K_W01);
2. w stopniu zaawansowanym strukturę szczególnie istotnych dla medium gier i wzajemnej relacji ich poszczególnych elementów (K_W03);
Umiejętności: absolwent potrafi
3. scharakteryzować interfejsy poszczególnych gier i wskazać ich funkcjonalność (K_U09, K_U12);
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
4. dostrzeżenia doniosłości właściwego zapośredniczenia w procesie rozgrywki dla odpowiedniego odbioru gry w przestrzeni kulturowej oraz medialnej (K_K01, K_K02).
Kryteria oceniania
Ustalenie oceny końcowej na podstawie ocen cząstkowych (50%) i pracy zaliczeniowej (50%).
Literatura
Kubiński P., Gry wideo. Zarys poetyki, Kraków 2016
Chojnacki M.M, Interfejs, [w:] Wprowadzenie do groznawstwa, pod red. K. Prajzner, Łódź 2019.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: