Organizacja wycieczki w języku angielskim 1.S3.JAT.PP.43
Cele kursu
Głównym celem zajęć jest praktyczne pogłębienie kompetencji językowej studentów poprzez symulacje prowadzenia wycieczek w języku angielskim.
-------------------
Tematy wycieczek:
1. Opolski rynek i okolice
2. Opolskie place
3. Opolskie kościoły
4. Historyczne Opole
5. Stolica polskiej piosenki - szlak muzyczny
6. Tajemnice Wzgórza Uniwersyteckiego
7. Tajemnice Wyspy Pasieki
8. Szlak sławnych Opolan
9. Szlak opolskich legend
10. Muzeum Śląska Opolskiego
----------------------
Metody dydaktyczne stosowane podczas zajęć:
prezentacja, dyskusja, zajęcia w terenie, praca zespołowa, symulacja, narzędzia technologii informacyjno-komunikacyjnych/ MSTeams
Kierunek studiów
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Realizowany w sali
Założenia
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25-Z: | W cyklu 2023/24-Z: | W cyklu 2022/23-Z: |
Efekty kształcenia
EFEKTY UCZENIA SIĘ WG PRK z 2019 r.:
WIEDZA
Student/ka zna i rozumie:
1. w stopniu zaawansowanym pozycję i znaczenie współczesnego języka angielskiego w sferze biznesowej - ze szczególnym uwzględnieniem obsługi lokalnego i międzynarodowego ruchu turystycznego (k_W01/P6S_WG)
2. język angielski specjalistyczny wykorzystywany w obsłudze ruchu turystycznego, w tym zaawansowane słownictwo, gramatykę, struktury i stylistykę w języku angielskim na poziomie C1 (k_W02/P6S_WG);
UMIEJĘTNOŚCI:
Student/ka potrafi:
3. czytać, słuchać, tworzyć teksty oraz przygotowywać wycieczkę w języku angielskim , posługując się formalnymi źródłami (k_U07/P6S_UK);
4. posługiwać się językiem angielskim na poziomie C1 ze szczególnym zwróceniem uwagi na słownictwo specjalistyczne (k_U08/P6S_UK)
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
Student/ka ma gotowość do:
5. krytycznej oceny własnych kompetencji językowych i wiedzy specjalistycznej oraz ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, w tym językowych, w trakcie realizowania działań zawodowych (k_K03/P6S_KK);
6. akceptacji różnic językowych i kulturowych i uznawania ich za naturalne uwarunkowania zawodowe (k_K04/P6S_KO).
Kryteria oceniania
Formy sprawdzające osiągnięcie efektów uczenia się:
1. Aktywny udział w warsztatach - 20% oceny końcowej (efekt: 1,2,3,4,5,6)
2. Przygotowanie i poprowadzenie wycieczki w języku angielskim - 80% oceny końcowej (efekt: 1,2,3,4,5,6)
zaliczenie przy 60% oceny końcowej
Literatura
Literatura podstawowa
Harding, K., Going International – English for Tourism. (1998). Oxford University Press.
Harding, K., Walker, R., Oxford English for careers: Tourism 2 (2015). Oxford University Press.
Literatura uzupełniająca
Materiały na temat Opola i ciekawych miejsc turystycznych
oficjalna strona internetowa naszeopole https://opole.naszemiasto.pl/atrakcje-turystyczne-opola-co-warto-zobaczyc-ciekawe/ar/c7-7731335
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: