Usługi logistyczne 1.S3.JB.51
Zakres tematyczny zajęć obejmuje:
Istota usług logistycznych.
Kategorie usług logistycznych.
Rynek usług logistycznych. Branża TSL.
Segmentacja na rynku usług logistycznych.
Centra logistyczne.
Outsourcing usług logistycznych.
Marketing usług logistycznych.
Kierunek studiów
Nakład pracy studenta
Założenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
Student zna prawne i ekonomiczne uwarunkowania wpływające na funkcjonowanie różnych firm logistycznych na rynku.
Umiejętności:
Student potrafi dokonać interpretacji zjawisk ekonomicznych w zakresie usług logistycznych
Student potrafi analizować informacje z rynku usług logistycznych i wykorzystywać je w praktyce gospodarczej dla procesów podejmowania decyzji
Kompetencje społeczne:
Student jest gotów do uznawania znaczenia wartości wiedzy o języku w rozwiązywaniu problemów praktycznych i poznawczych z obszaru usług logistycznych
Kryteria oceniania
Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne 100 %
Literatura
Literatura podstawowa
1.G.Rosa, M. Jedliński, U. Chrąchol-Barczyk Marketing usług logistycznych, C.H. Beck, Warszawa 2017
2.G. Biesok, Logistyka usług, CeDEWU, Warszawa 2013
3.W. Rydzykowski, Usługi logistyczne : teoria i praktyka, Instytut Logistyki i Magazynowania., Poznań 2011
4.A. Jeszka, Sektor usług logistycznych w teorii i praktyce, Difin, Warszawa 2009
Literatura uzupełniająca
1.E. Gołębska, Z. Bentyn, Logistyka międzynarodowa w zmiennych warunkach gospodarki światowej, Wyd. UE Poznań, 2014
2.E. Gołembska, Logistyka, C. H. Beck, Warszawa 2012
3.S. Bartosiewicz, M. Oziębło, J. Zachara, Centra logistyczne w Polsce : przemiany i rozwój, Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, Warszawa 2018
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: