Praca z tekstem specjalistycznym w języku angielskim 2 1.S3.JBZ.36
Praca z tekstem specjalistycznym w języku angielskim 2 to kontynuacja kursu z poprzedniego semestru studiów. Kurs w dalszym stopniu wzbogaca praktyczną naukę języka angielskiego o umiejętność efektywnego posługiwania się językiem specjalistycznym charakterystycznym dla biznesu. W trakcie kursu student rozwinie umiejętności czytania, szczegółowej analizy tekstu oraz komunikacji na poziomie B2. Zagadnienia realizowane podczas zajęć dotyczą komunikacji biznesowej, marketingu międzynarodowego, budowania relacji partnerskich w biznesie, zarządzania ryzykiem, sprzedaży internetowej, tworzenia i zarządzania zespołem, i pozyskiwania finansów.
Nakład pracy studenta
Rodzaj przedmiotu
języki obce
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23-L: | W cyklu 2023/24-L: |
Efekty kształcenia
Efekty uczenia się wg PRK 2019
Wiedza
Po zakończeniu kursu student zna i rozumie:
1. charakterystyczne cechy biznesowych tekstów specjalistycznych (w szczególności związanych z ekonomią, marketingiem, finansami, reklamą i bankowością) (k_W04, P6S_WG)
2. słowa, zwroty, idiomy i wyrażenia charakterystyczne dla specjalistycznych tekstów biznesowych (k_W12, P6S_WG)
Umiejętności
Po zakończeniu kursu student potrafi:
3. zrozumieć i właściwie interpretować różne rodzaje biznesowych tekstów specjalistycznych (k_U03, P6S_UW)
4. właściwie stosować słowa, zwroty i wyrażenia charakterystyczne dla tekstów biznesowych w języku angielskim na poziomie B2 – zależnie od kontekstu i rodzaju tekstu (k_U12, P6S_UK)
Kryteria oceniania
Metody i kryteria oceniania:
Podstawowe kryteria i formy oceny
1. obecność na zajęciach 25% (8 = 3,0; 9 = 3,5; 10-11 = 4,0; 12-13 = 4,5; 14-15 = 5,0)
2. aktywność i przygotowanie do zajęć: 25% (plusy: 2 = 3,0; 3 = 3,5; 4 = 4,0; 5 = 4,5; 6 i więcej = 5,0)
3. testy: 50% (3 testy w trakcie semestru; 55% na zaliczenie)
Literatura
Wykaz literatury
A. Literatura wymagana do ostatecznego zaliczenia zajęć:
A.1. Cotton, D., Falvey, D., Kent, S. „Market Leader”, Upper-Intermediate Course Book, Wydawnictwo Longman.
A.2. Pilbeam, A., O'Driscoll N., „Market Leader: Logistics Management”, Wydawnictwo Longman.
Johnson, Ch. „Market Leader: Banking and Finance”, Wydawnictwo Longman.
Pilbeam, A. „Market Leader: International Management”, Wydawnictwo Longman.
Smith, T. „Market Leader: Business Law”, Wydawnictwo Longman.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: