Warsztat logopedy 1.S3.LJPO.32
Przesłuchania studentów, indywidualne wskazówki odnośnie ich techniki mowy, ewentualnych błędów i niedoskonałości, sugestie nad jaką sferą powinni pracować i w efekcie opracowanie indywidualnego programu ćwiczeń.
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
obowiązkowe
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: student zna i rozumie
1. zna cel, metody, techniki autokorekcji oraz doskonalenia techniki mowy, potrafi pracować nad niedoskonałościami swojego warsztatu L_W03
Umiejętności: student potrafi
2. w praktyce zastosować wiedzę na temat stymulacji rozwoju językowego i doskonalenia techniki mowy (sprawności realizacyjnej) oraz zapobiegania zaburzeniom mowy L_U04
Kompetencje społeczne: student jest gotów do
3. prezentowania i kształtowania właściwych postaw we współpracy z młodzieżą i dziećmi (L_K03)
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne:
Prezentacja multimedialna
Dyskusja
Metody i kryteria oceniania:
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się)
Prezentacja (efekty 1,2);
Aktywność (efekty 1,2,3,).
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
Prezentacja multimedialna 80%
Aktywność 20%
Literatura
Jastrzębowska G., Podstawy teorii i diagnozy logopedycznej, wyd. UO, Opole 1998.
Logopedia – pytania i odpowiedzi. Podręcznik akademicki, red. T. Gałkowski, G. Jastrzębowska, wyd. UO, wyd. II, Opole 2003.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: