Seminarium licencjackie 1.S3.LJPO.71
Student przygotowuje i przedstawia raporty z procesu pisania pracy dyplomowej oraz fragmenty pracy dyplomowej.
Kierunek studiów
Literatura uzupełniająca
Nakład pracy studenta
Poziom studiów
Profil kształcenia
Rodzaj przedmiotu
seminaria dyplomowe
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
Tryb prowadzenia
Wymagania
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23-L: | W cyklu 2023/24-L: |
Efekty kształcenia
Student_ka:
1) zna wybrane zagadnienia z zakresu wiedzy ogólnej i szczegółowej językoznawczej (w tym logopedycznej i glottodydaktycznej) (k_W01);
2) zna wybrane teorie, metodologie i terminologię ogólną i szczegółową z
zakresu językoznawstwa (w tym logopedii i glottodydaktyki)(k_W02);
3) zna zasady działania i ochrony własności intelektualnej oraz prawa autorskiego (k_W07);
4) wykorzystuje posiadaną wiedzę językoznawczą (w tym logopedyczną i glottodydaktyczną), formułuje i rozwiązuje problemy badawcze (k_U01);
5) właściwie dobiera źródła informacji; dokonuje oceny, krytycznej analizy i
syntezy tych informacji (k_U01);
6) formułuje i analizuje problemy badawcze, dobiera metody i narzędzia ich rozwiązania z wykorzystaniem wiedzy z zakresu językoznawstwa (w tym logopedii i glottodydaktyki) (k_U01);
7) komunikuje się z użyciem polskiej specjalistycznej terminologii językoznawczej (w tym logopedycznej i glottodydaktycznej) (k_U04);
8) bierze udział w dyskusji – przedstawia i ocenia różne opinie i stanowiska w zakresie tematycznym dotyczącym języka (logopedii i glottodydaktyki) (k_U07);
9) planuje i organizuje pracę indywidualną (k_U09);
10) krytycznie ocenia posiadaną wiedzę językoznawczą (w tym logopedyczną i glottodydaktyczną) (k_K01);
11) uznaje znaczenie wiedzy o języku w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz samodzielnego pogłębiania wiedzę (k_K01).
Kryteria oceniania
A. Formy zaliczenia (weryfikacja efektów uczenia się)
Dyskusja, prezentacja fragmentów pracy (efekty 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11);
Praca pisemna (efekty 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7).
B. Podstawowe kryteria ustalenia oceny
Ustalenie oceny końcowej na podstawie ocen cząstkowych z pracy w trakcie kursu (10%) i raportów dotyczących postępu pracy dyplomowej (90%).
Literatura
Boć J., Jak pisać pracę magisterską?, Wrocław 2006.
Gambarelli G., Łucki Z., Jak przygotować pracę dyplomową, magisterską, doktorską. Wybór tematu, pisanie, prezentowanie, publikowanie, Kraków 2001.
Maćkiewicz J., Jak pisać teksty naukowe?, Gdańsk 1996.
Urban S., Ładoński W., Jak napisać dobrą pracę magisterską, Wrocław 2010.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: