Public relations 12.03.D3.PR
"Teoria i historia PR.
PR a propaganda, reklama i marketing.
Zarządzanie i organizacja kampanii PR.
Metody i techniki PR.
Tworzenie wizerunku firmy i osoby. Wizualne atrybuty.
Psychologia w PR.
Etyka w public relations.
PR w nowych mediach.
Media Relations.
Artykuły PR.
PR wobec kryzysu medialnego.
Działania PR zgodnie z analizą rezonansu medialnego."
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24-Z: | W cyklu 2024/25-Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Definiuje kluczowe pojęcia w obszarze Public Relations
W_02
Zna podstawy organizacji kampanii PR
W_03
Charakteryzuje strategie, metody i techniki PR
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Planuje i realizuje kampanię Public Relations
U_02
Analizuje i ocenia działania podmiotów w obszarze Public Relations
U_03
Proponuje gotowe rozwiązania w celu poprawy wizerunku w przestrzeni medialnej
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Pracuje samodzielnie i w zespole nad projektem z zakresu Public Relations
K_02
Dyskutuje w grupie i z prowadzącym zajęcia o konkretnych przypadkach działań w obszarze Public Relations
Literatura
"T. Goban-Klas, Pubic Relations czyli promocja reputacji. Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Warszawa 1997.
M. Pańczyk, Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Tom I, Poznań 2016.
W. Budzyński, Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość, Warszawa 2018.
S. Black, Public Relations, Warszawa 1993."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: