Treści PR 12.05.D2.PM4-MR-TPR
"Jak zainteresować tekstem - dziennikarza i innych odbiorców
Efektywny dobór narzędzi i kanałów komunikacji
Opracowywanie komunikatów prasowych
Opracowywanie publikacji, biuletynów
Tworzenie prezentacji
Zarządzenie treścią w social media i na stronach internetowych
Znaczenie treści w pozycjonowaniu stron www
Tekst w komunikacji kryzysowej"
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25-Z: | W cyklu 2022/23-Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Ma wiedzę o zasadach pisania tekstów PR
W_02
Ma wiedzę o rodzajach tekstów PR i kanałach komunikacji
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Potrafi dobierać odpowiednie techniki pisania tekstów do potrzeb komunikacyjnych organizacji
U_02
Potrafi opracowywać różne rodzaje tekstów PR
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Docenia wartość dialogu i komunikacji
K_02
W działaniach komunikacyjnych zachowuje standardy etyczne
Literatura
"F.P. Seitel: Public relations w praktyce, Warszawa 2003
K. Wojcik: Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2005
J. Olędzki (red.): Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, Warszawa 2010"
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: