Kampanie w mediach społecznościowych 12.05.D2.PM5-PRWI-KW
"Ekosystem mediów społecznościowych
Rynek usług social media w Polsce
Tradycyjne kanały komunikacji z klientem a reklama w social media
Cele kampanii reklamowej i możliwości ich realizacji w serwisach społecznościowych
Komunikacja brandowa w mediach społecznościowych
Sytuacje kryzysowe w social media (case studies)
Marketing wirusowy w social media (case studies)
Wskaźniki skuteczności i efektywności SMM czynniki wpływające na skuteczność kampanie w social media
Planowanie kampanii wizerunkowej w Internecie."
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Student potrafi nazywać poszczególne formy SMM oraz ich scharakteryzować
W_02
Student ma wiedzę o metodach i narzędziach, w tym technikach pozyskiwania danych pozwalających opisywać zjawiska i procesy właściwe dla działalności na rynku elektronicznym
W_03
Potrafi opisac historię działań reklamowych, strukturę projektu SMM i podstawowe działania promocyjne
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Potrafi obserwować, analizować i oceniać procesy na rynku elektronicznym. Do analizowania i oceniania wybranych przypadków pozyskuje dane z różnych źródeł i dobiera metody oraz instrumenty pozwalające racjonalnie je rozstrzygnąć
U_02
Potrafi projektować założenia kampanii reklamowej w social media
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Student potrafi współdziałać i pracować w grupie, myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy i umiejętnie komunikować się z otoczeniem
K_02
Dostosowuje się do nowych sytuacji i warunków, podejmuje nowe wyzwania kreatywnego myślenia
Literatura
"A. Sznajder, Marketing wirtualny, Kraków 2000.
Kielar E., Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Kraków 2011.
Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
A. Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, 2013.
M. Miczyńska-Kowalska, Zachowania konsumenckie, Lublin 2004.
Aarron Walter, Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka, Serie wydawnicze: Autorytety informatyki, 2009.
J. Wielki, Elektroniczny marketing przez Internet, Wrocław 2000.
B. Jung (pod. red.), Media, komunikacja, biznes elektroniczny, Warszawa 2001.
A. Bajdak (pod. red.), Internet w marketingu, Warszawa 2003.
E. Frąckiewicz, Marketing internetowy, Warszawa 2006."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: