Wirtualne kariery - case study 12.05.D2.PM6-PRWI-WK
"Personal branding - budowanie marki osobistej
Zasady budowania marki osobistej
Marka osobista w Internecie
Budowanie marki osobistej na Facebooku - case study
Budowanie marki osobistej na Instagramie - case study
Budowanie marki profesjonalisty na LinkedIn - case study
Budowanie marki osobistej na YouTube - case study
Budowanie marki osobistej na Twiterze - case study"
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23-L: | W cyklu 2024/25-L: | W cyklu 2023/24-L: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Potrafi zdefiniować markę osobistą-personal branding oraz zna metody jej budowania w oparciu o techniki marketingowe, wykorzystanie social mediów oraz kompetencje osobiste
W_02
Zna metody wyznaczania celów zawodowych i osobistych oraz techniki motywowania do ich osiągniecia
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Potrafi zaprojektować plan budowy i umacniania swojej marki osobistej wykorzystując do tego nowoczesne narzędzia marketingowe, social media oraz kompetencje osobiste
U_02
Potrafi kreatywnie zarządzać swoją karierą
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Docenia rolę mediów społecznościowych w życiu osobistym i zawodowym
K_02
Przestrzega zasad etycznych w życiu osobistymi i zawodowym
Literatura
"Rampersad Hubert K., TY – marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego, Helion Gliwice 2010.
Schawbel Dan, Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki, Helion Gliwice 2012.
Mistewicz Eryk, Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają, Helion Gliwice 2011.
Wieseneder Susanna , Skuteczne zarządzanie reputacją i spójny image, Best Press Warszawa 2008.
Idzikowski Wojciech, Efektywność osobista. Zarządzanie sobą i innymi w czasie, Helion Gliwice 2010."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: