Rozmowy o reklamie 12.05.D2.ROR
"Reklama- historia i definicje
Rynek reklamy w Polsce i na świecie
Reklama jako proces komunikacyjny
Zarządzanie reklamą
Kampanie reklamowe,
Czynniki wpływające na skuteczność reklamy
Reklamy niezgodne z prawe i dobrymi obyczajami
Reklamy podprogowe i skandalizujące
Komunikacja niewerbalna
Wywieranie wpływu na ludzi
Reklama w kampaniach wyborczych
Reklama wyborcza a wizerunek polityka
Język reklamy, hasła slogany, scenariusze
Czy reklama zagraża wolności mediów? "
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/25-Z: | W cyklu 2023/24-Z: | W cyklu 2022/23-Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Student, po odbyciu kursu i opanowaniu materiału zna i definiuje podstawowe pojęcia z zakresu reklamy
W_02
Student, po odbyciu kursu rozumienie istotę, funkcję i cele reklamy
W_03
Student, po odbyciu kursu wie, jakie elementy są niezbędne do stworzenia skutecznej kampanii
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Student, po odbyciu kursu i opanowaniu wiedzy przewidzianej kursem potrafi analizować kampanie reklamowe
U_02
Student, po odbyciu kursu i opanowaniu wiedzy przewidzianej kursem zna i rozumie istotę działania podstawowych nośników reklamy
U_03
Student, po odbyciu kursu i opanowaniu wiedzy przewidzianej kursem potrafi zidentyfikować przyczyny sukcesu bądź klęski kampanii reklamowej
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Student, po odbyciu kursu rozumie na czym polega zasada „caveat emptor”
K_02
Student rozumie jakie zagrożenia niesie przekaz perswazyjny
K_03
Student, po odbyciu kursu potrafi wskazać miejsce reklamy w procesie komunikacyjnym, życiu społecznym i gospodarczym
Literatura
"B. Nierenberg, Reklama jako element procesu komunikacji rynkowej, Opole 2004.
B. Nierenberg i inni, Wiedza o reklamie, Bielsko-Biała 2009.
J. Kall, Reklama, Poznań 2002.
N. Ind, Kampanie reklamowe, Warszawa 2003."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: