Branding 12.05.D3.B
"Marka - różne ujęcia definicyjne
Rodzaje marek
Cechy dobrej marki
Marka a zachowanie nabywców
Czynniki wpływające na wartość i siłę marki
Komunikacja wizualna marki (nazwa, logo, opakowania itp,)
Strategia budowania marki (segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie)
Wizerunek marki – metody jego pomiaru
Kryzysy marek – studia przypadków
Wycena marki - podejścia dochodowe i niedochodowe"
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24-Z: | W cyklu 2024/25-Z: | W cyklu 2022/23-Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Posiada wiedzę na temat teoretycznych aspektów związanych z marką
W_02
Ma wiedzę na temat zasad budowania i zarządzania marką
W_03
Ma wiedzę na temat metod pomiaru wizerunku marki
W_04
Zna podstawową terminologię związaną z brandingiem
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Potrafi przygotować i wdrożyć strategię budowania marki
U_02
PotraFi przeprowadzić pomiar wizerunku marki
U_03
Potrafi wybrać kanały komunikacyjne i przy ich użyciu realizować strategię komunikacyjną marki
U_04
Potrafi dobierać komunikację marki do odpowiedniej grupy docelowej
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Rozumie potrzebę kreatywnego myślenia w procesie budowania marki
K_02
Potrafi działać zespołowo
K_03
Ma świadomość wyzwań etycznych, jakie stoją w procesie budowania marki
Literatura
"Witek-Hajduk M., Zarządzanie silną marką, Oficyna Wolters Kluwer, Warszawa 2011.
Patkowski P., Potencjał konkurencyjny marki, Poltext, Warszawa 2010.
Kall J., Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
Kall J., Jak zbudować silną markę od podstaw, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
Urbanek G., Zarządzanie marką, PWE, Warszawa 2002.
Altkorn J., Strategia marki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999.
Dębski M., Kreowanie silnej marki, PWE, Warszawa 2008."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: