City branding 12.05.D3.CB
"Marka - podstawowe pojęcia
Cechy marki
Wizerunek i reputacja marki
Zarządzanie marką
Miasto jako marka
Sposoby zarządzania marką miasta
Specyfika city brandingu - problemy i ograniczenia
Studia przypadku"
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Posiada wiedzę na temat teoretycznych aspektów związanych z marką miasta
W_02
Ma wiedzę na temat zasad budowania i zarządzania marką miasta
W_03
Zna podstawową terminologię związaną z city brandingiem
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Potrafi przygotować i wdrożyć strategię budowania marki miasta
U_02
Potrafi wybrać kanały komunikacyjne i przy ich użyciu realizować strategię komunikacyjną marki miasta
U_03
Potrafi dobierać komunikację marki do odpowiedniej grupy docelowej
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Ma świadomość znaczenia city brandingu
K_02
Potrafi docenić rolę city brandingu w stymulowaniu rozwoju miast
K_03
Potrafi dyskutować o zaletach i wadach city brandningu
Literatura
"Ashworth, G . J ., Voogd , H . (1990), Selling the City: Marketing Approaches in Public Sector Urban Planning. London.
Balmer J . M . T ., Gray , E . R . (2003), Corporate brands: What are they? What of them? European Journal of Marketing, nr 37, s. 972-997.
Caldwell N., Freire J . R . (2004), The differences between branding a country, a region and a city: Applying the Brand Box Model, Brand Management, nr 12, s. 50-61.
Kavaratzis M., (2004), From city marketing to city branding: Towards a theoretical framework for developing city brands, Place Branding, nr 1, s. 58-73. "
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: