Etyka PR 12.05.D3.EPR
"Etyka, etyka biznesu, etyka zawodowa
Kodeksy etyczne i ich stosowanie - Karta Deklaracji Sztokholmskiej ICCO (Deklaracja Międzynarodowego Stowarzyszenia Konsultantów ds. Komunikacji)
Kodeksy dobrych praktyk PR-owca - Kodeks Etyki PSPR, Polska Karta Przejrzystości Relacji
Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR.
Rada Etyki PR
Analiza przypadków"
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23-L: | W cyklu 2023/24-L: | W cyklu 2024/25-L: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Zna główne zasady etyczne w PR
W_02
Zna kodeksy określające standardy etyczne w zawodzie PR
W_03
Zna różne koncepcje etyczne
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Potrafi działań w obszarze PR w zgodzie z zasadami etycznymi
U_02
Potrafi odróżnić działania etyczne od działań nieetycznych
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Postepuje w życiu społecznym zgodnie z zasadami etycznymi
K_02
Zna wartość etyki i potrafi promować zasady etyki w życiu społecznym
Literatura
"K. Wojcik: Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Wydawnictwo Placet, Warszawa 2005.
J. Olędzki: Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze. Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa 2009."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: