Historia i rozwój Public Relations 12.05.D3.HRPR
"Podstawowe pojęcia w ramach PR
Narodziny public relations w USA
Uwarunkowania powstania PR w USA
Rozwój PR na świecie
Podstawowe funkcje PR
Modele działalności PR
PR a marketing i reklama
Kodeksy etyki w PR
Perspektywy rozwoju PR"
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24-Z: | W cyklu 2022/23-Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Student zna historię kształtowania się PR na świecie
W_02
Potrafi wskazać uwarunkowania sprzyjające narodzinom PR
W_03
Potrafi objaśnić istotę i funkcję PR
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Umie przedstawić etapy rozwoju PR i pokazać ich specyfikę
U_02
Potrafi odróżnić działania PR od działań marketingowych i reklamowych
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Umie zabierać głos w dyskusji i prezentować argumenty
K_02
Dostrzega sens angażowania się w działania PR
K_03
Potrafi komunikować się z innymi ludźmi w sposób zrozumiały i elokwentny
Literatura
"Black S., Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
Davies A. Public relations. Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007.
Olędzki J. Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa 2009.
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, red. J. Olędzki, ASPRA-JR, Warszawa 2010.
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, red. J. Olędzki, D. Tworzydło Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: