Zarządzanie wizerunkiem 12.06.D3.ZW
"Świat Public Relations
a) czym jest, a czym nie jest PR;
b) historia Public Relations;
c) PR w komunikacji społecznej.
Rzecznictwo prasowe a PR
a) rola rzecznika prasowego w systemie społeczno-politycznym;
b) rzecznik prasowy - praca czy powołanie?
Wizerunek
a) Wizerunek - ujęcie personalne oraz instytucjonalne;
b) Wizerunek a marka.
Etyka w Public Relations
a) Kodeks Dobrych Praktyk;
b) PR w polskim modelu społeczno-gospodarczym.
Kampania wyborcza a Public Relations
a) case study."
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
W_01
Definiuje kluczowe pojęcia w obszarze zarządzania wizerunkiem oraz wskazuje powiązania pomiędzy nimi
W_02
Charakteryzuje podstawowe dylematy związane z pracą zawodową w przestrzeni Public Relations
UMIEJĘTNOŚCI
U_01
Planuje i realizuje w praktyce podstawowy projekt z zakresu Public Relations
U_02
Analizuje i ocenia działania podmiotów w obszarze Public Relations
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
K_01
Pracuje samodzielnie i w zespole nad projektem z zakresue Public Relations
K_02
Dyskutuje w grupie i z prowadzącym zajęcia o konkretnych przypadkach działań w obszarze Public Relations
Literatura
"T. Goban-Klas, Pubic Relations czyli promocja reputacji. Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Warszawa 1997.
J. Olędzki, D. Tworzydło (red.), Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, Rzeszów 2006.
I. Borkowski, K. Stasiuk-Krajewska (red.), Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations, Wrocław 2011.
A. Kasińska-Metryka, P. Olszewski (red.), Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym, Toruń 2012.
A. Fulbiszewski (red.), Odcienie Public Relations, Szczecin 2012."
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: