Seminarium licenjackie2 2.1-SEML2-CF
Zajęcia mają na celu wprowadzenie studentów/studentki w tajniki merytorycznego i technicznego przygotowania pracy licencjackiej. W trakcie zajęć sformułowane zostaną zarówno temat pracy jak i jej całościowe koncepcja. Następnie omówiony zostanie materiał źródłowy stanowiący przedmiot analiz podejmowanych w pracy. Wspólnie ze studentem/studentką dokonany zostanie dobór poszczególnych pozycji bibliograficznych. W kolejnym kroku zarysowana zostanie struktura pracy. Podane zostaną zasady sporządzania odwołań, zapisu bibliograficznego i sposoby edytowania tekstu.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student/ka wykorzystuje narzędzia wyszukiwawcze ukierunkowane na dziedziny filozoficzne różne dziedziny nauki oraz inne dziedziny życia społecznego (K_W15), ma podstawową wiedzę na temat praw własności intelektualnej (K_W19).
Umiejętności
Student/ka potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać i wykorzystywać informacje ze źródeł pisanych i elektronicznych (K_U01), czyta i interpretuje tekst filozoficzny (K_U03), formułuje w mowie i na piśmie problemy filozoficzne, stawia tezy oraz artykułuje własne poglądy w sprawach społecznych i światopoglądowych (K_U13)
Kompetencje społeczne (postawy)
Student/ka zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i posiadanych umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju zawodowego (K_K01), ma świadomość znaczenia refleksji humanistycznej dla kształtowania się więzi społecznych (K_K07)
Kryteria oceniania
Aktywny udział w zajęciach - poprawność analizy przeczytanych tekstów, przygotowanie referatu.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: