Prowadzony w
cyklu:
2023/24-L
Punkty ECTS:
3
Język:
polski
Organizowany przez:
Instytut Nauk Pedagogicznych
Psychologiczne podstawy pracy nauczyciela I 2.3.08.D5.02-INPPPP
Osobowość w pracy nauczyciela
Pożądane cechy osobowości nauczyciela według znanych pedagogów
Kreatywność w pracy nauczyciela
Koncepcja Carol Dweck i jej pedagogiczne implikacje
Asertywność w pracy nauczyciela
Techniki aktywnego słuchania
Rola emocji w porozumiewaniu się
Model czworga uszu Schultza von Tuna
Komunikacja empatyczna - koncepcja Porozumienia Bez Przemocy
Kierunek studiów
PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA
Poziom studiów
magisterskie
Profil kształcenia
praktyczny
Rodzaj przedmiotu
obowiązkowe
Semestr, w którym realizowany jest przedmiot
letni i zimowy
Tryb prowadzenia
Realizowany w sali
Wymagania
Wiedza z podstaw psychologii.
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: