Podstawy diagnostyki edukacyjnej 2.3.08.Z5.08-INPPDE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2023/24-L:
Podstawy diagnostyki edukacyjnej to przedmiot stanowiący dopełnienie treści poznanych na teoretycznych podstawach kształcenia i wychowania oraz metodologii badań pedagogicznych, ze względu na konieczność umiejętnego dokonywania diagnozy dydaktyczno-wychowawczej przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Oto poruszane zagadnienia: Pojęcia i założenia diagnostyki edukacyjnej. Paradygmaty diagnostyki edukacyjnej. Pomiar pedagogiczny jako podstawa diagnostyki edukacyjnej. Metody w diagnozie edukacyjnej. Narzędzia w diagnozie edukacyjnej – planowanie i konstruowanie narzędzi. Analiza i ocena narzędzi diagnostyki edukacyjnej. Diagnostyka edukacyjna w dziedzinie emocjonalnej. Diagnostyka edukacyjna w dziedzinie poznawczej. Specyficzne trudności w uczeniu się. Diagnostyka w zakresie dojrzałości szkolnej. Diagnoza osiągnięć placówki edukacyjnej. Ewaluacja w edukacji. |
Literatura uzupełniająca
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
W cyklu 2022/23-L: Realizowany w terenie Mieszany: realizowany zdalnie i w sali | W cyklu 2023/24-L: Mieszany: realizowany zdalnie i w sali Realizowany w terenie |
Założenia
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: