Narzędzia prowadzenia szkoleń i warsztatów 2.5-NARZSZK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Literatura uzupełniająca
1. Landsberg, M. (1999). TAO. Szkolenia. Działaj skuteczniej, Inspiruj i rozwijaj współpracowników. Wyd. Studio EMKA, Warszawa.
2. Zborowski, Z. (1997). Trening interpersonalny. Scholar, Warszawa.
3. Belbin, R.M. (2003). Twoja rola w zespole. GWP, Gdańsk.
4. Łaguna, M. (2009). Metody prowadzenia szkoleń czyli niezbędnik trenera. GWP, Gdańsk.
5. Urban, M. (2009). Niekonwencjonalne metody szkoleniowe, czyli jak uatrakcyjnić zajęcia, wyd. GWP, Sopot.
6. Balcerak, A. & Woźniak, J. (2014). Szkoleniowe metody symulacyjne. Sopot: GWP.
7. Colvin. C.R. (2014). Szkolenia oparte na dowodach. Poradnik dla trenerów. Wrocław: Moderator.
8. Rae, L. (1999). Planowanie i projektowanie szkoleń. Warszawa: Dom Wydawniczy ABC
9. Vopel, K. (2004). Poradnik dla prowadzących grupy. Teoria i praktyka zabaw interakcyjnych. Kielce: Wydawnictwo JEDNOŚĆ
Nakład pracy studenta
Nakład pracy studenta/studentki:
Godziny kontaktowe 30
Przygotowanie się do zajęć, lektura 15
Przygotowanie warsztatu 15
Założenia
Celem przedmiotu jest wyposażenia studentów we wiedzę i umiejętności przeprowadzenia treningu przy uwzględnieniu właściwych celów, doborze odpowiednich metod i narzędzi warsztatowych i treningowych.
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
1. Jarmuż, S., Witkowski, T. (2004). Podręcznik trenera. Praktyka prowadzenia szkoleń. Wrocław: Moderator
2. Trój, M. (2016). Praca z grupą szkoleniową. Wszystko, co powinien wiedzieć trener, aby osiągnąć sukces. GWP, Gdańsk.
3. Rae, L. (2006). Efektywne szkolenie. Techniki doskonalenia umiejętności trenerskich. Kraków: Oficyna Ekonomiczna
4. Silberman, M. (2006). Metody aktywizujące w szkoleniach. Kraków: Wolters Kluwer, Oficyna Ekonomiczna
5. Łaguna, M. (2008). Szkolenia. Jak je prowadzić, by... GWP, Gdańsk
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: