Consumer behavior psychology 2.5.E-KZK011-Z
The aim of the subject is to allow the students to learn the usage of psychological, professional language, on the basis of a selected example, namely the psychology of consumer behavior
Kierunek studiów
Nakład pracy studenta
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
K_W04
K_W06
K_U02
K_U05
K_K03
Kryteria oceniania
Multiple-choice test based on the lecture and the suggested reading.
No less than 60% of total points are required to pass.
Literatura
Stasiuk, Maison (2014) Psychologia Konsumenta. Warszawa: PWN
Underhil, P. (2010) Dlaczego kupujemy? Warszawa: MT Biznes
Eng: Underhil P. (1999) Why we buy? The science of shopping
Wanake, M (2009) Social psychology of consumer behawior. New York: Taylor&Francis
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: